Inhoud

Masterclass: Hospitality in FM


De Masterclass wordt in 2017 herhaald - Blijf op de hoogte


In deze 6-daagse Masterclass ‘Hospitality in FM’ worden de actuele onderwerpen ‘klantgerichtheid’ en ‘hospitality’ gekoppeld aan de praktijk van facility management.

In de bijeenkomsten komen dé thema’s aan de orde waar iedere FM-professional die met klantgerichtheid en hospitality aan de slag gaat, mee te maken krijgt (of daar al mee te maken heeft). Daarbij staan de volgende onderwerpen staan centraal: klantgerichtheid en hospitality in strategisch perspectief, het herkennen en doorbreken van vaste patronen in het denken over klantgerichtheid en hospitality, het managen van stakeholders, het inrichten en uitvoeren van de customer journey en de implementatie van klantgerichtheids- en hospitalitytrajecten.

Het programma van de Masterclass bevat naast vijf lesbijeenkomsten een unieke en inspirerende Hospitality Inspiratietour. Deelnemers bezoeken een aantal organisaties die op een bijzondere manier klantgerichtheid en hospitality inzetten om optimaal te presteren.

Vaste opbouw

De bijeenkomsten zijn volgens een vast stramien opgebouwd. De vaste docenten van de Masterclass (Sander Allegro en Monique van den Heuvel) leiden het thema in aan de hand van een praktisch overzicht van het relevante theoretische kader. Daarna behandelt een ervaren gastspreker een case of vraagstuk, dat gedurende de bijeenkomst nader wordt uitgewerkt.

Na afloop van iedere bijeenkomst wordt een filevermijdend diner geserveerd, waarbij u steeds een ander hospitalityconcept binnen de Amsterdamse campus van Hotelschool The Hague kunt ervaren.

Inspiratietour

Tijdens de inspiratietour bezoekt u diverse toonaangevende organisaties die zich onderscheiden met hun visie en aanpak op het gebied van klantgerichtheid en gastvrijheid. Op de locaties worden we ontvangen door professionals die de klantgerichtheids- en hospitalityconcepten van de organisatie toelichten. (Lees alles over de inspiratietour)

De combinatie van theorie met concrete praktijkcases maximaliseren uw leeropbrengst. Het programma is interactief van aard, met een grote diversiteit aan leervormen.

De Masterclass is ontwikkeld voor

  • Directeuren/managers FM
  • Managers werkzaam bij facilitair dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Managers die vanuit een andere functiegebied de facilitaire praktijk instromen en leiding (gaan) geven aan een facilitaire organisatie
  • Aanbieders / afnemers van (bedrijfs)catering
  • Facilitaire ‘high potentials’ die door willen groeien naar een functie met verantwoordelijkheid voor klantgerichtheid en hospitality​

Volgende editie: 2017. Vraag meer informatie aan

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.