Ervaringen deelnemers

De deelnemers van de afgelopen rondes zijn werkzaam in diverse branches zoals gemeenten, crematoria, adviseurs FM, non-profitorganisaties en het bedrijfsleven.

Hieronder leest u enkele ervaringen op basis van de verzonden evaluatie als ook enkele testimonials vanuit de deelnemers.

Lees ook de diverse testimonials op de Facto Linkedin groep: https://www.linkedin.com/groups/2846335

De algemene waardering vanuit de deelnemers is een 8,0
Wij hebben goede feedback ontvangen voor verbeterpunten maar ook een geweldige terugkoppeling voor de 9+ momenten die de deelnemers ervaren hebben.

Top 3 van 9+ momenten

  • Hospitalitytour
  • Customer Journey - gastspreker Marc Westereng
  • Inbreng van Hotelschool The Hague - Sander Allegro & Monique van den Heuvel


Testimonials:

"Er is bij mij ongelooflijk veel blijven hangen van alles"

'Ik vond de 'Masterclass Hospitality in FM' inspirerend. Met Sander en Monique heb je twee personen die het heel goed kunnen dragen. Het programma biedt goede sprekers. Vier van de zes bijeenkomsten vonden locatie plaats op de Amsterdamse locatie van Hotelschool Den Haag, wat mij betreft een prima keuze. Iedere keer was het weer verrassend om te zien hoe dat in zo’n omgeving van een Hotelschool met het eten en drinken gaat. Natuurlijk gaat er wel eens iets verkeerd, maar ja, omdat je weet dat het om studenten gaat heb je daar geen moeite mee. Wat leuk en knap was was dat er ook geschakeld kon worden naar een andere locatie, de verplaatsing naar de Foodhallen voor de vijfde sessie was echt leuk.

Er is bij mij ongelooflijk veel blijven hangen van alles. Ik voel veel voor een terugkomdag, want we als deelnemers kunnen veel van elkaar leren rondom de vraag: wat hebben we nu met alle opgedane kennis gedaan? En natuurlijk, het netwerk is heel belangrijk, ik wil dat graag vasthouden.'

Edwin van der Zijden

Hoofd Facilitair Bedrijf bij NEN, Delft

 

 

 

 



"Deze masterclass sluit goed aan op de ontwikkelingen van het facilitair management. Een ervaring met veel toegevoegde waarde"

Dit is de verschuiving naar hospitality met aandacht voor de aspecten die daarbij een belangrijke rol spelen. Het programma is veelzijdig, afwisselend en wordt op een aantrekkelijke manier ondersteund door gastsprekers met know how.

De “Hospitality tour” door Amsterdam is een mooie gelegenheid om bedrijven te bezoeken en kennis te maken met ondernemers die hospitality in hun ziel hebben. Daarbij is zijn de bijeenkomsten op de verschillende locaties bij uitstek de gelegenheid om ervaringen te delen met elkaar.

De masterclass hospitality sluit in mijn beleving goed aan op de ontwikkelingen van het facilitair management. Ook zorgt de masterclass voor de uitbreiding van de kennissenkring en het persoonlijke netwerk. Al met al een ervaring met veel toegevoegde waarde en complimenten voor de organisatie die in handen is van Facto en de Hotelschool The Hague.

Bauke J. Zuidema,

Teamleider Facilitair Beheer bij Wetterskip Fryslân

 

 

 


Lees in de Facto LinkedIn groep (link) enkele ervaringen van eerdere deelnemers.
(alleen leden van de groep kunnen de discussies lezen. Wordt ook lid, evenals ruim 3.600 andere FM-professionals)


Lees hier meer over de inspiratietour waar o.a. Hotel The Toren, Lassus Tandartsenpraktijk & Double Tree by Hilton

Welkom bij Hotelschool The Hague

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Welkom bij Hotelschool The Hague
 
Sfeerimpressie Foodhallen

De Masterclass is ontwikkeld voor

  • Directeuren/managers FM
  • Managers werkzaam bij facilitair dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Managers die vanuit een andere functiegebied de facilitaire praktijk instromen en leiding (gaan) geven aan een facilitaire organisatie
  • Aanbieders / afnemers van (bedrijfs)catering
  • Facilitaire ‘high potentials’ die door willen groeien naar een functie met verantwoordelijkheid voor klantgerichtheid en hospitality​

Volgende editie: 2017. Vraag meer informatie aan

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.