Hospitality inpiratietour

Tijdens de Hospitalty Inspiratietour bezoeken we vier toonaangevende bedrijven die zich op een bijzondere manier onderscheiden in klantgerichtheid en gastvrijheid. We bezoeken de organisaties, krijgen een toelichting op het concept en gaan in gesprek.

Op het programma staan (onder voorbehoud van beschikbaarheid tijdens deze dag)

DeLaMar Theater

Uw gastheer: Robert Guijt, adjunct-directeur

Dit theater heeft een theatergeschiedenis die tot de verbeelding spreekt. Grote namen als Wim Kan, Wim Sonneveld en Freek de Jonge traden op in het vroegere Nieuwe DeLaMar Theater aan het Leidseplein. Sinds november 2010 is het theater na een ingrijpende renovatie opnieuw geopend en kan het publiek weer genieten van mooie musicals en toneel- en cabaretvoorstellingen en van de bijzondere gastvrijheid die in dit theater veel aandacht krijgt.

Hotel The Toren

Uw gastheer: Eric Toren, eigenaar-directeur

Het viersterren Hotel The Toren aan de Amsterdamse Keizersgracht staat fier op de eerste plaats in de lijst van 356 Amsterdamse hotels op review site Tripadvisor. Hoe krijgt dit middelgrote, zelfstandige hotel dat voor elkaar tussen het enorme aanbod van gastgerichte collega’s? Het antwoord op die vraag staat centraal bij ons bezoek.

Lassus tandartsen

Uw gastheer: Thomas Rietrae, directeur en tandarts

Lassus tandartsen is een aantrekkelijke en moderne tandheelkundige praktijk in Amsterdam. Het doel van Lassus tandartsen is om cliënten te helpen hun gebit hun hele leven lang te behouden. In het bereiken van dat doel kiest Lassus voor een klantgerichte en gastvrije werkwijze die onder meer tot uitdrukking komt in de ruime openingstijden, de moderne werkwijze en natuurlijk het gedrag van de medewerkers.

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam

Uw gastvrouw: Caroline Receveur, directeur

Op het Amsterdamse Oosterdokseiland staat het Doubletree by Hilton Hotel Amsterdam CS. Een groot nieuwbouwhotel met alle moderne voorzieningen en een spectaculaire skybar met uitzicht over de hele stad en het IJ. Minstens zo bijzonder is de managementfilosofie achter dit hotel, waarin het motiveren en faciliteren van de medewerker centraal staat als sleutel bij het realiseren van optimale gastvrijheid voor de gast.

Andere bezochte locaties tijdens de inspiratietour:

De Bijenkorf Amsterdam [link]

New York Cafe (Beurs van Berlage) [link]

 

De Masterclass is ontwikkeld voor

  • Directeuren/managers FM
  • Managers werkzaam bij facilitair dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Managers die vanuit een andere functiegebied de facilitaire praktijk instromen en leiding (gaan) geven aan een facilitaire organisatie
  • Aanbieders / afnemers van (bedrijfs)catering
  • Facilitaire ‘high potentials’ die door willen groeien naar een functie met verantwoordelijkheid voor klantgerichtheid en hospitality​

Volgende editie: 2017. Vraag meer informatie aan

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.