Sprekers

Arlette Bout

Arlette Bout

Arlette Bout is directeur van het Nederlands Instituut voor Servant Leadership. Ze is gespecialiseerd in Servant Leadership, een mensgerichte manier van leidinggeven, waarbij de manager altijd eerst aan zijn mensen vraagt wat hij voor hen kan betekenen (in termen van condities creëren) zodat zij in staat zijn om hun werk goed te doen en hun bijdrage kunnen leveren aan de doelstellingen van de organisatie. Het is een leiderschapsstijl die tegelijkertijd ook zakelijk succes oplevert. Ze heeft veel ervaring in het trainen van managers die volgens deze managementstijl willen werken. Ze heeft een brede klantenkring zoals in de profit- als nonprofit-sector als bij de overheid.

Sessies

 
Bartel Geleijnse

Bartel Geleijnse

Bartel Geleijnse is hospitalitymens in hart in nieren met oog voor omgeving en organisatie. Hij heeft na zijn opleiding aan Hotelschool Den Haag ruime ervaring opgedaan in de Hospitality in senior management- en directiefuncties in de hotellerie en bij grote cateringbedrijven. Hij heeft zijn eigen adviesbureau en is oprichter en managing director van The Colour Kitchen, een vernieuwend horeca/cateringconcept met een restaurant en enkele bedrijfsrestaurants (The Colour Kitchen at Work)

Sessies

 
Gelske Molenaar

Gelske Molenaar

Voor Gelske Molenaar is Hospitality een tweede natuur. Na de opleiding aan de Hotelschool The Hague heeft zij Hospitality in praktijk gebracht tijdens haar directiefuncties in hotels en grote facilitaire organisaties. In deze laatste vraagt Hospitality ook een inbedding in een strategisch kader en daar heeft zij volop ervaring mee. Tegenwoordig werkt zij als zelfstandig consultant Facility Management.

Sessies

 
Marc Westeneng

Marc Westeneng

Marc Westeneng is mede-oprichter en –eigenaar van marketingadviesbureau flowresulting. Specialist op het gebied van strategie, NPS, customer journey, customer experience en het klantgerichter maken van organisaties. Hij wordt gedreven door een belangrijke ‘why’, namelijk bijdragen aan dienstverlening die het leven mooier maakt zowel voor klanten als voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. Zie ook www.flowresulting.nl en www.customerjourney.nl

Sessies

 
Monique van den Heuvel

Monique van den Heuvel

Monique van den Heuvel heeft gastvrijheid in haar aderen stromen. Na de Hotelschool en een aantal jaren diverse managementfuncties te hebben bekleed in de internationale hotellerie in Parijs, Curaçao en Amsterdam, is zij voor Hotelschool Den Haag gaan werken. De afgelopen acht jaar begeleidt zij als consulent, spreker, sparring partner en adviseur diverse organisaties in het bedrijfsleven, de zorg en bij de overheid bij vraagstukken rondom het borgen van het gewenste klantgerichte resultaat. Een scherpe analyse vergezeld van een warme oplossing is haar devies!

Sessies

 
Sander Allegro

Sander Allegro

Sander Allegro combineert zijn functie als director of industry relations bij Hotelschool The Hague met zijn eigen hospitality adviespraktijk Allegro INN ovations. Met bijna 25 jaar ervaring in hospitality als trainer, docent, spreker, adviseur, bestuurder en columnist kent Sander de klantgerichtheids- en hospitalityvraagstukken én de mogelijke antwoorden daarop door en door. Zijn presentatiestijl kenmerkt zich door helderheid, het praktisch maken van complexe zaken en het gebruik van humor.

Sessies

 
Stephan van Gelder

Stephan van Gelder

Stephan van Gelder, directeur van Integron, heeft in 1993 na een studie bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit, een onderzoeksbureau voor tevredenheidsonderzoek opgericht: Integron. In 23 jaar is de organisatie uitgegroeid tot een autoriteit op het gebied van tevredenheidsonderzoek, nationaal en internationaal actief met 40 enthousiaste en betrokken medewerkers die ook de passie delen om het beste uit klant en medewerker te halen. Stephan is de ontwikkelaar van het landelijke onderzoek: Facility Beleving in Nederland, dit jaar voor de 8e keer uitgevoerd. Verder is Stephan schrijver van onder andere het boek ‘Knuffel de Klant’ en oprichter van Accelerator Nederland (snelgroei programma voor ondernemers).

Sessies

 
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.